Publicaties WB paracycling Pietermaritzburg

Met de wereldbeker paracyling in mijn (tijdelijke) Zuid-Afrikaanse woonplaats Pietermaritzburg, ben ik in de pen geklommen voor verschillende kranten. Voor het Brabants Dagblad sprak ik Laura de Vaan, wereldkampioene handbike. In dit artikel vertelt ze over de pijn in haar benen, die constant aanwezig is.

Brabants Dagblad: ‘Altijd presteren, ondanks de pijn’

Voor Dagblad van het Noorden en de Leeuwarder Courant interviewde ik Johan Procee, bondscoach paracycling (handbike en tandem). Dat leverde een verhaal op over het omgooien van zijn carrière en de begeleiding van minder valide sporters.

Leeuwarder Courant: Bondscoach kent geen medelijden

Dagblad van het Noorden: ‘Ik wil de persoon de ruimte geven’

Plaats een reactie

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close